• Despre Comuna
Comuna Cristești – Maroskeresztúr község
  • Acasa
  • Despre instituție
    • Legislație privind organizarea și funcționarea autorității/instituției publice
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
          • Cuvantul Primarului
          • Dispozitii
          • Raport de activitate
        • Viceprimar
          • Raport de activitate
        • Secretar
      • Agenda conducerii
    • Compartimente
      • Serviciul voluntar pentru situații de urgență, mediu
      • Compartiment juridic
      • Compartiment registru agricol, fond funciar, relații cu publicul, stare civilă, secretariat, registratură, arhivă
        • Documente utile Registrul Agricol
      • Compartiment asistență medicală
      • Compartiment asistență socială și autoritate tutelară
        • Documente utile
      • Asistenți personali ai persoanelor cu handicap grav
      • Birou economic – Compartiment buget, contabilitate, patrimoniu
        • Situatii financiar-contabile
      • Compartiment impozite și taxe locale, executare silită
        • Formulare tipizate Taxe si Impozite
        • Anunturi Colective – Somatii
      • Compartiment resurse umane, salarizare
        • Legea 153/2017
        • Alte documente utile
      • Compartiment achiziții publice, investiții și fonduri europene
        • Anunturi de achizitii publice
        • Anunturi de Licitatii
      • Compartiment cultură
      • Birou poliție locală
      • Compartiment urbanism, amenajarea teritoriului, cadastru
        • Documente utile Urbanism
      • Serviciul administrative, întreținere, transport public rutier și administrarea domeniului public
      • Stare civila
        • Acte necesare casatorie
        • Publicatii de casatorie
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în coordonarea instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Carieră (anunțurile posturilor scoase la concurs)
        • Documente utile
        • Concursuri de angajare
        • Rezultate Concursuri Angajare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
      • Rapoarte
      • Studii
  • Consiliul Local
    • Componenta
    • Hotarari
    • Proiecte de hotarari
    • Anunțuri/Convocatoare ședință
    • Procese verbale
    • Declaratii de avere si interese consilieri locali
    • Rapoarte de activitate
  • Informatii de interes Public
    • Solicitare informații.Legislatie
      • Numele și prenumele persoanei responsabile de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001
      • Formularul de solicitare în baza Legii nr. 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative (refuz la solicitare și lipsa unui răspuns în termenul legal)
      • Lista documentelor de interes public și lista documentelor produse/gestionate de autoritatea/instituția publică
      • Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ
    • Buget
      • Bugetul pe sursele finanțare ( incepand cu anul 2015)
      • Situația plăților (execuție bugetară)
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • [:ro]Achizitii Publice – Programul anual al achizitiilor publice[:]
      • [:ro]Achizitii Publice – Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexe[:]
      • [:ro]Achizitii Publice – Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)[:]
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Formulare-tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Declaratii de avere si interese functionari publici
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Diverse
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri/opinii/ recomandări ( cf Legii nr. 52/2003)
    • Registru pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice/Anunțuri/Minute
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 52/2003, republicată
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de institutie
  • Monitorul oficial local
  • Integritate instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduita
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/Cercetări/Ghiduri/Materiale informative relevante
  • Contact
    • Datele de contact ale autorității/instituției
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare al autorității/instituției publice
    • Program de audiențe, cu precizarea modului de înscriere pentru audiențe și a datelor de contact pentru înscriere
    • Petiții
  • Română
    • Ungară
Știri
  • [ 27 februarie 2023 ] Târgul Miresmelor de Primăvară Stiri si evenimente
  • [ 19 ianuarie 2023 ] Anunț de sărbătoare-24 ianuarie 2023!
  • [ 18 ianuarie 2023 ] Sterilizări gratuite!
  • [ 5 ianuarie 2023 ] ANUNȚ DE INTERES PUBLIC PRIVIND PLATA TAXELOR ȘI IMPOZITELOR LOCALE PENTRU ANUL 2023 Stiri si evenimente
  • [ 22 noiembrie 2022 ] 1 Decembrie Uncategorized @ro
AcasăInformatii de interes PublicAchiziții publiceProgramul anual al achizițiilor publice

Programul anual al achizițiilor publice

Alegeri 2020
Programari online
Impozite și Taxe
Depuneri documente online
Sesizeaza o problema
Verificare status documente
Anunturi generale
Camera LIVE
Dezvoltare Participativă
Mediu

Articole recente

  • Târgul Miresmelor de Primăvară
  • Anunț de sărbătoare-24 ianuarie 2023!
  • Sterilizări gratuite!
  • ANUNȚ DE INTERES PUBLIC PRIVIND PLATA TAXELOR ȘI IMPOZITELOR LOCALE PENTRU ANUL 2023
  • 1 Decembrie
Contact

Adresa: Strada Principala, nr. 678, Cod postal: 547185,  Judet:Mures
Telefon: 0265/326112 – 0365/730678
Fax: 0265/326842 – 0365/730677
Email: cristesti@cjmures.ro

 

Info
  • Cookie
  • Politica de confidentialitate Primarie
  • Informare de confidențialitate cetățeni

 

Program

Luni/Marți/Miercuri 7.30 – 16.00,
Joi  8.00 – 17.30,
Vineri 8.00 – 13.00

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close