Documente utile
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)
CERERE/DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
ACTE DOVEDITOARE PRIVIND COMPONENȚA FAMILIEI
-CI/BI pentru membrii familiei peste 14 ani
-Certificat de naștere pentru copii sub 14 ani
-Certificat de căsătorie/deces/hotărâre judecătoarească de divorț
-Adeverință de elev/student
ACTE DOVEDITOARE PRIVIND VENITURILE REALIZATE ÎN LUNA ANTERIOARĂ DEPUNERII CERERII
-Adeverință salariat cu salariul net
-Cupon de pensie/șomaj/indemnizații după caz
-Adeverință de venit ANAF pentru veniturile realizate din activități independente
-Alte categorii de acte care să dovedească veniturile realizate
ACTE DOVEDITOARE PRIVIND LOCUINȚA
-Act de proprietate/certificat de moștenitor/ titlu de proprietate
-Contract de închiriere înregistrat la ANAF
ACTE DOVEDITOARE PRIVIND BUNURILE DEȚINUTE
-Acte doveditoare privind situația patrimonială pentru alte bunuri mobile/imobile deținute în proprietate
-Pentru cei care dețin autoturism:copie după certificatul de înmatriculare și cartea de identitate a mașinii (1 autoturism mai vechi de 10 ani)
-Factura de gaze naturale și energie electrică
La data intrării în vigoare a Venitului Minim de Incluziune, respectiv 1 IANUARIE 2024, se abrogă Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat și Legea nr. 277/2010 privind alocația pentru susținerea familiei.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Mureș informează publicul cu privire la demararea activităților de recrutare, selecție și evaluare în vederea angajării de asistenți maternali profesioniști .
CENTRUL REZIDENȚIAL PENTRU SENIORI „CASA BUNICILOR”
Localitatea:
Cristești, Com. Cristești, Str. Vânătorilor, Nr. 591/G, Jud. Mureș
Mobil: 0744-396.183
Tel: 0265-326.782
Email: office@casabunicilormures.ro
-Cerere tip- opţiunea selectată iniţial şi anume 1 an ,2 ani, 3 ani pentru copilul cu dizabilităţi, nu poate fi modificată ulterior şi va fi valabilă pe întreaga perioadă
-Adeverinţă tip completată de către angajator
-Decizia de suspendare a contractului individual de muncă pentru perioada de 1 an, 2 ani sau 3 ani în cazul copilului cu handicap
-Acte de identitate ale solicitanţilor
-Certificat de naştere pentru copil
-Certificat de căsătorie (în cazul în care părinţii nu sunt căsătoriţi, se întocmeşte ancheta socială de către Compartimentul de Asistenţă Socială şi Autoritate Tutelară)
-Extras de cont în cazul în care se optează pentru acordarea indemnizaţiei prin virament bancar
-Adeverinţă stagiu de cotizare (Casa Judeţeană de Pensii)
-Certificat de încadrare în grad de handicap pentru copil dacă este cazul
-Dispoziţia de reluare a raporturilor de muncă în cazul stimulentului de inserţie
-Dosar plic
-Cerere tip pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii-completată şi semnată de ambii părinţi ai copilului
-Certificat de naştere pentru toţi copiii (original şi copie)
-Carte de identitate pentru ambii părinţi (original şi copie)
-Certificat de căsătorie (original şi copie)
-Extras de cont IBAN de la bancă, dacă se optează pentru primirea alocaţiei de stat în cont personal
-Documente din care să rezulte situaţia juridică a copilului faţă de reprezentantul legal şi orice alte documente justificative, după caz
-Dosar plic